2010年2月22日 星期一

USB黑武士報告之九[非USB報告]: 天后ICE(已轉左去西環)




一直鍾情波妹,事先張揚係要上.梳靚個頭登山去.
通常上"非USB"都唔寫包膠,因為無咩好寫,但是今次令我有D負面啟示所以
決定破界寫番個全套報告.

姓名: ICE@天后
141網址: http://www.sex141.com/big5/viewid.php?uid=815
樣貌: 2/5
身材: 2/5
技術: 1/5
服務: 1/5
返啅指數: 0.5/10

-又係個D黑me蚊既樓梯,好唔鍾意.又係果D一層樓紅晒燈火通明但係好殘果款.
-左右兩間,ICE在右手邊果間.開門見人,嘩,唔係樣衰但係偏離晒我對波妹既(性)幻想.之前的相影得細細粒容易食cute cute地但係真人高大,樣就陀地骨場撈味重,有煙屎牙,OFFICE亂到狗竇勁唔想留.算喇,咪睇下有幾惦(或有幾唔惦).

-首先例牌口痕開場白問"你服務好無架?",通常答案都係"你一場黎到,試下咪知!"都係ice-breaking開場白而已(囡囡名叫ICE,梗係要ice-breaking),屬於rhetorical question一種,不期望答覆如何如何.佢答:"最緊要做得happy,唔係講咩服務o既",心一沉直汗三行.覺得好似入酒樓問部長:"你地D燒味好無食?",答:"最緊要食得飽,唔係講好無食o既."因為上141緊係搵happy,食飯緊係要飽喇.一向有睇小弟D包膠都會明白,我非常鼓勵141/USB作為一個服務性行業,一定要用一種專業服務態度來營運,將這個最古老的行業modernise來做,才能夠把持這個industry的特質來發揮(所以我十分支持四台的專業經營,請問四台現在有無空缺,請我!).要知道,相比一百年前,這行業現在的從業員收入減少很多(以前石糖咀係有錢人先去,紅牌阿姑在鄉下買田買地),不是因為SEX的demand少了(假設demand不變),而是FREE SEX的supply多了,PAID SEX的demand自然減少.如果我只是要happy唔要服務,我同女友做,溝左公司客戶服務部條索女LUNCH時間去酒店做就得,駛咩上141! 我之所以上141/USB,係要FREE SEX俾唔到我既服務,這一點,是非常重要的.要做更大市場更有消費力的一群客人(他們多數有能力得到FREE SEX)的囡囡一定要明白.

講到尾,我的一條鳩UP問題攪咁多聯想,可能是我諗得太多而已.姑且放開偏見,看看囡囡點樣令我HAPPY吧.

點知....~算吧喇~
- 浴室細,唔得.侍浴並唔落力.無FEEL.
- 機都未起晒就上套?點上呢?
- 狗仔式-見到臀部皮膚好唔靚(唔想多講)
- 傳教式-嘩,入左之後,佢超級機械摩打咁郁個臀部!嘩快到..又無其他交流,好似想用最短時間KO我,何必呢?反正我都無癮...算啦,俾你囉...可能有ching會enjoy咁玩,我就唔會...


黑武士建議(只希望USB自強不息,沒有半點不敬之意):
1)可能有ching都會喜歡此type高大陀地FEEL老手撈味煲煙囡囡.要知道,一個人的習慣很難改變,囡囡的行為(包括:食煙,侍浴手藝,OFFICE勁亂,摩打西etc)似乎不是一朝一日的事,又似乎,可能囡囡已經滿意現在收入,滿意現在的客戶群,又唔見佢呻無客,仲話好多熟客跨區探訪.所以,我呢D賤人說三道四相信改變不了囡囡既定的營商模式.ching們,自己對號入座,對西入蕉吧.我唔鍾意,或者有好多熟客鍾意!

報告完畢.
-------------------------
下期預告:

上左未得閒寫的usb/141:
-中環卑利街lily(現已轉到佐敦)
http://www.sex141.com/big5/viewid.php?uid=1066
--------------------------

後記:
打一個包膠駛我兩三個鐘,要搵USB DUP番順條腰先.不過公司附近(港島區)選擇唔多,又唔係咁想過海,到底可唔可以多D USB過來港島開OFFICE呢?尤其是後生D有多D OL FEEL那些絲襪美媚,港島區好呀!無骨床都殺!
 http://141hongkong.com/forum/viewthread.php?tid=478128&extra=page%3D2%26amp%3Bfilter%3Dtype%26amp%3Btypeid%3D23

沒有留言:

張貼留言