2010年3月10日 星期三

USB黑武士報告之十七: 尖咀華源Amy: 食B餐有得吹

華源14/F串燒三姊妹第一炮: Amy.

因為試過book華源d囡俾人fly aeroplane,所以一直唔敢再book免傷自己心傷細佬根,所以現在只會在華源試walk-in,由緣份決定細佬命運吧.

這一天,在14/F串燒三姊妹中,剛剛Amy得閒,隨即入閘.(串燒三姊妹 指elaine,amy,win,她們office連在一起,聽amy講佢地好似幾friend,唔係話佢地串)



姓名: Amy.@尖咀華源

141網址: http://sex141.com/big5/viewid.php?uid=26979

樣貌: 3.4/5

身材: 3.7/5

技術: 4.3/5

服務: 3.9/5

返啅指數: 6.6/10



-其實近來好多ching寫過佢,都好接近我的經驗,所以這個包膠旨在稍作補充,唔會好長.

-個樣都ok,叫順眼,28-33左右,個人好圓,面圓波圓稍後發現連個西都好圓,不過唔係肥.之前分析過ex-華源文文骨技好但缺少一點女騷貨味,Amy就好似木瓜溝新鮮羊奶,騷味剛好,有d甜,又好大杯兼抵飲.佢會好甜咁同你傾偈,又會成日笑我d爛gag,好難得.入閘後完全感受到好強烈的女人味氛圍.

-office清潔浴室又光猛,好舒服relax的office.身穿同ad相幾乎一樣既衫.

part1.0

上床後先踩背,一踩就知係first grade horse.有力有位置仲有節奏,完全好似在背部跳舞一樣.步法係michael jackson的moon walking.

-阿囡好識利用自己對腳不同部分發揮各自長處:腳趾逐條骨咪,腳踝又會在膊頭打圈.加上不時問我force water是否足夠,又好識在適當時候說話製造氣氛,所以dup得我好鬼合皮.之後轉用手lin同樣非常專業.不過要彈既係阿囡pat pat坐我臀唔多有d可惜.

-此時間內同阿囡傾左好多關於上樓骨d野,問佢跟同廈d姊妹關係如何,收入/去向/生意/定位如何如何,小弟獲益良多.

part1.5

因為睇過包膠話B餐有BJ同瀨袋,我事先張揚食B餐.

唔知係咪事先聲明了,阿囡rpp非常求其,唔駛30秒攪完叫我轉身上套.

part2.0

-轉身.囡囡幫我上套.阿囡先自己除衫,波係圓嘅.lin size適中.阿囡依然著住白色短裙仔,只除條黑色底橫,sexy過除晒.

阿囡用佢對lin捽我lin又四圍捽好用心,捽一陣佢成個人上了床pat pat向住我示意我玩西.正如先前說西夠圓西水洗手好爽.

阿囡先用舌瀨袋,都瀨左好耐,之後瀨甜筒咁瀨細佬.又含頭又含根.B餐吹奏既好處係唔駛勒住勒住諗住公司d止血貼來留精.阿囡繼續用頸力努力地吹,我右手又努力在囡囡那流腥花園游走,又採下花,又翻下土,潤滑晒好過查baby lotion.我繼續望住阿囡個圓咀同個圓西,細佬順住佢d節拍,奮力在佢口中出貨.雖然係有套口爆,但始終在阿囡個口內,someone's head for goodness sake,有一種大男人征服女權身體的意淫.



阿囡用心清潔完,我落床佢話扶實我,我隻腳落地,佢用隻腳踩實我隻腳怕我滑倒,好細心又有肌膚之親,好攪野.

沖完涼著衫又有矮凳著鞋超用心.B餐家用450.

出閘時超過90分鐘,very enough clock.



黑武士建議(只希望USB自強不息,沒有半點不敬之意):



1)真係唔知點解阿囡rpp咁求其,唔通係我叫了B餐佢以為有得吹仲好就skip rpp?要知道RPP係DUP骨過程裡面好重要的一環,RPP係總結part1 dup骨的專業服務,邁向一個囡囡與你身體更intimate的階段:ideally,囡囡要利用手甲輕掃你背部向上的每寸肌膚,awaken這些細胞,叫細胞活躍起來,準備接受因高潮傳來的每一下顛簸;ideally,囡囡用心指鑽入你大腿與袋袋之間的骴LAR位置,向這兩旁正骨不會接觸的位置問好,用心清除LAR汗使整個下體部分更乾爽;ideally,囡囡會試著跟你袋袋按摩,好像要安慰袋袋說:"袋袋,平日你袋住兩粒波子fing來fing去,辛苦了",再慢慢在ching身體與床第之間,找出已經有少少硬嘅小鋼炮,為小鋼炮打蠟:"姊姊好好的幫你掃下,你慢慢起來,唔駛急,一陣好好的服侍你,一啖一啖錫晒你,為你鬆弛神經同血管,再慢慢俾你發射,將d積住積住既心鬱同悶氣散出來,ok?" 所以,rpp是bg與下體communicate的platform.不可少.

現在阿囡骨技ok但rpp唔在意,真你好撚浪費~阿囡真係要用心攪好rpp!

2)B餐包BJ+KB (KISS BAG)的確要讚.其實阿囡要在ad及門口說明作為賣點!



後記:

1)Amy曾話有可能返大場上班,其實阿囡改善了rpp的話會係不可多得的usb.喜歡佢的ching,多d幫襯 叫佢留在usb當紅牌仲好.

2)阿囡餐牌雖然無C餐但談話間透露佢都有,只是做very cooked customers.



報告完畢.

------------------------------------------------

下期預告:

上左未得閒寫的usb/141:

-尖咀華源ivy (文文舊office,一般la,可能一般到無野好寫)



http://sex141.com/big5/viewid.php?uid=22455





蘭開夏道 後傳- USB黑武士 上樓食評 及 連載小說

http://maktissot.blogspot.com/





http://141hongkong.com/forum/viewthread.php?tid=504726&extra=page%3D1

沒有留言:

張貼留言